.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروازهای فرودگاه رامسر روزانه می شود

رئیس فرودگاه رامسر گفت: با قول مساعد مسئولان شرکت فرودگاه های کشور از اول اردیبهشت پروازهای این فرودگاه روزانه انجام می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، موسی مشازمینی در جمع خبرنگاران افزود: در آینده نزدیک پرواز رامسر - مشهد نیز از این فرودگاه برقرار می شود.

وی با اشاره به احداث جایگاه سوخت هواپیما در این فرودگاه اظهار داشت: جایگاه سوخت رسانی فرودگاه رامسر با پیشرفت 60 درصدی شامل چهار مخزن 90 هزار لیتری سوخت، اول تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: احداث جایگاه سوخت این فرودگاه غرب مازندران از مصوبات دور اول سفر استانی هیئت دولت بوده که از محل اعتبارات وزارت نفت با تخصیص 12 میلیارد ریال اعتبار تکمیل می شود.

رئیس فرودگاه رامسر از آغاز عملیات توسعه فرودگاه این شهرستان از روز گذشته با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و اضافه کرد: برای توسعه این فرودگاه 200 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مشازمینی با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه رامسر به مدت دو سال طول خواهد کشید، تصریح کرد: با انجام این طرح عظیم طول باند فرودگاه از هزار و 500 متر فعلی به دو هزار و 700 متر افزایش خواهد یافت.

وی به آغاز عملیات طرح دیواره سازی ساحلی همجوار این فرودگاه به طول 400 متر با هدف جلوگیری از پیشروی آب دریا اشاره کرد و گفت: برای اتمام این طرح به 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرودگاه رامسر در سال 1347 به بهره برداری رسید و در حال حاضر چهار پرواز هفتگی به مقصد رامسر - تهران دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.